A teraz się pochwalę - konkursy Royal-Stone 2015





 Mamy nowy rok i nową edycję konkursu kalendarzowego, więc postanowiłam zebrać moje prace, które uszyłam na konkursy sklepu Royal-Stone w roku 2015. Kilka z nich doczekało się publikacji, jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, i po prostu chcę się tym pochwalić. Dostałam niedawno właśnie ten kalendarz i nie wiedziałam, że tak bardzo mnie widok zdjęć moich prac ucieszy. Próżna jestem i już!
   Lubię takie wyzwania, bo zmuszają mnie do rozwijania techniki, wysilania szarych komórek i pracy.
W ubiegłorocznej edycji kalendarza inspiracją były zdjęcia deserów. Bardzo mi ta tematyka pasowała, bo mnie się wszystko z jedzeniem kojarzy.
   To się chwalę - trzy prace, które zostały wyróżnione w różnych miesiącach:

II miejsce i nagroda publiczności:


II miejsce ex aequo z piękną bransoletą Ju Ju Justyny Jurczyk:


i wyróżnienie:


To inne prace konkursowe, które bardzo lubię, i choć nie zdobyły żadnych wyróżnień, jestem z nich dumna:




A to moje ulubione Śnieżynki - z zimowego konkursu poza kalendarzem:



We wszystkich pracach (nie tylko sesjach zdjęciowych, również w doborze kolorów i mieszaniu koralików) pomagała mi moja całkowicie nieprofesjonalna modelka, moja córka Maja Jagoda:


Podziękowania dla Royal-Stone za organizowanie konkursów, inspirację i kalendarz z ciepłymi życzeniami, dla wszystkich, którzy głosowali na mnie lajkami na Fb i wspierali miłym słowem, i tych, którzy przez moje przechwałki przebrnęli.


Komentarze

Popularne posty